X

Abonnement

Mit abonnement skal fremover betales af min arbejdsgiver - hvad gør jeg?

Du skal bede din arbejdsgiver kontakte TDC. Det gælder også, hvis et abonnement skal flyttes fra én arbejdsgiver til en anden.

Er du kunde hos TDC Fastnet Norden (Privat), skal du ringe 80 80 80 18
Er du kunde hos TDC Mobil, skal du ringe 80 80 80 20


Der er flere forskellige måder, overtagelsen kan gennemføres på:

Hvis du selv skal eje dit telefonabonnement og/eller din ADSL, men din arbejdsgiver skal betale, skal din arbejdsgiver ringe til Regningsservice.

Hvis du skal eje dit telefonabonnement, og din arbejdsgiver skal eje din ADSL, skal din arbejdsgiver kontakte Medarbejderbredbånd (MBB). Her er flere indgange alt afhængig af aftalen. Spørg din arbejdsgiver.

Hvis du skal stå som bruger af abonnementet, og din arbejdsgiver skal eje både telefonabonnement og ADSL, kan din arbejdsgiver kontakte Kundeservice i Privat eller Erhverv alt afhængig af, hvor stor virksomheden er. Spørg din arbejdsgiver.

Hjalp denne artikel dig ikke? Prøv at stille spørgsmålet på TDC Forum!

Emneord i denne artikel

Google+