X

Automatisk Kortbetaling

ikon abonnementerHjælp til Automatisk Kortbetaling

Med Automatisk Kortbetaling bliver din regning betalt automatisk og uden betalingsservice-gebyr. Her på siden viser vi dig, hvordan du tilmelder din regning til Automatisk Kortbetaling i Selvbetjening. Du kan også du finde svar på de mest stillede spørgsmål om Automatisk Kortbetaling.

Hvordan tilmelder jeg mig Automatisk Kortbetaling?

Skjul/Vis indhold

Du tilmelder din regning i Selvbetjening under dit abonnement. Du skal tilmelde dine regninger enkeltvis, modtager du mere end én regning fra TDC, skal du tilmelde begge. Gå direkte til Selvbetjening for at tilmelde din regning eller se vores vejledning.

Gå til Selvbetjening

Se vejledning: Sådan tilmelder du din regning

Har du ikke adgang til Selvbetjening?

Jeg har fået besked om, at min regning ikke er betalt

Skjul/Vis indhold

Hvis du har fået en sms, mail eller en rykker fra TDC, der informerer om at din regning ikke er betalt, kan det skyldes, at du har fået nyt betalingskort, som ikke er tilmeldt Automatisk Kortbetaling. Du kan betale denne enkeltstående regning på vores åbne betalingsløsning

Herefter skal du huske at opdatere dine kortoplysninger til Automatisk Kortbetaling i Selvbetjening, så betalingen igen fremover kan foregå automatisk.

Se vejledning: Sådan opdaterer du kortoplysninger

Er det et krav, at jeg modtager min regning elektronisk?

Skjul/Vis indhold

Tilmelding til Automatisk Kortbetaling i Selvbetjening giver mulighed for, at du modtager din regning elektronisk, men det er ikke et krav, at du skal have elektronisk regning.

Hvis du ønsker at modtage din regning med posten, kan du kontakte kundeservice.

Bemærk at regning pr. post sker mod gebyr.

Skal jeg selv afmelde Betalingsservice?

Skjul/Vis indhold

Nej. Hvis du i dag betaler din regning via Betalingsservice, sørger vi automatisk for at dette bliver afmeldt, når du tilmelder dig Automatisk Kortbetaling.

Hvornår er min regning tilmeldt?

Skjul/Vis indhold

Du kan tilmelde dig Automatisk Kortbetaling på ethvert tidspunkt, men hvis din næste regning er produceret, træder ændringen først i kraft ved næste regning. Tilmeldingen er trådt i kraft fra det øjeblik, du kan se på din regning, at den betales via Automatisk Kortbetaling. Indtil da skal du betale regningen som hidtil.

Hvilke betalingskort kan bruges?

Skjul/Vis indhold

Følgende betalingskort kan anvendes til Automatisk Kortbetaling:

  • Dankort
  • Visa/Dankort
  • Visa Electron

Hvordan ændrer jeg betalingskort?

Skjul/Vis indhold

Hvis du får nyt Dankort/Visa dankort, skal du selv skifte til det nye betalingskort. Det gør du under dit abonnement i Selvbetjening

TDC har ikke adgang til disse oplysninger, så hvis ikke du ændrer kort, vil du få en fejlbesked på mail eller sms, der informerer dig om at du skal skifte kort til Automatisk Kortbetaling.

Se vejledning: Sådan opdaterer du kortoplysninger

Hvornår bliver min regning betalt?

Skjul/Vis indhold

Din regning betales den næstsidste hverdag i måneden, når du er tilmeldt Automatisk Kortbetaling. Da der er tale om en kortbetaling vil den ikke fremgå under fremtidige betalinger i din netbank, som eksempelvis regninger der betales via betalingservice.

Får jeg besked om betaling?

Skjul/Vis indhold

Ja. Vi giver dig besked, når en regning er betalt. Vi sender beskeden på mail og sms, til den mailadresse og det mobilnummer du har angivet, da du tilmeldte din regning til Automatisk Kortbetaling.

Kan jeg stoppe en betaling?

Skjul/Vis indhold

Ja, du kan altid stoppe betalingen af en regning i Selvbetjening.

Er der gebyr på Automatisk Kortbetaling?

Skjul/Vis indhold

Nej. Hvis du tilmelder din regning til Automatisk kortbetaling bliver din regning betalt helt gebyrfrit. Betaler du din regning via Betalingsservice eller via girokort er der derimod pålagt et gebyr

Kan TDC se mine fortrolige oplysninger?

Skjul/Vis indhold

TDC gemmer ikke dine fortrolige kortoplysninger. Disse håndteres af tredjepart, der opfylder alle sikkerhedsregler for området. (DIBS). TDC kender kun et aftalenummer, som denne tredjepart oversætter til det rigtige kort.

Nyt Dankort?

Nyt Dankort IIIHusk at skifte dine kortoplysninger til Automatisk Kortbetaling i Selvbetjening.

Se hvordan du skifter kort 

Betal én enkelt regning

Har du brug for at betale en enkeltstående regning nu og her, kan du benytte vores betalingsløsning.

Betal din regning

Google+